۱۳۸۶ بهمن ۱۵, دوشنبه

شکست عشقی!

امروز اولین شکست عشقی ام را در کمتر از دو دهه گذشته از زندگانی ام تجربه کردم! سه ساعت و نیم توی صف بلیط کنعان (مانی حقیقی) ایستادم و با اینکه تا نزدیکی های در سینما عصر جدید رسیده بودم، بلیط گیرم نیومد. اصلا برام پذیرفتنی نبود. من و این همه بدبختی محاله...! سانس ویژه ای هم که دوستان برای کنعان ترتیب دادند، ساعت 12:30 بود که برای اینجانب چیزی در حد زر مفت(!) محسوب می شد.
پی نوشت: دوستی دوستان اینجور جاها معلوم میشه ها. دروغ میگم؟ خب چی می شد اگه برای من هم بلیط می گرفتی؟ پول اش رو که خودم می خواستم بدم، زحمت تو فقط این بود که به جای غنچه کردن لب هات و گفتن «دو»، بگی «سه تا بلیط بده!» غیر از این بود؟ به خدا از همه انتظار چنین کاری رو داشتم، به جز تو. الحق که خیلی مردی... نو پرابلم(!) ما هم خدایی داریم.

۴ نظر:

کاوه مظاهري گفت...

من فردا شب می بینمش ... دلت بسوزه

ناشناس گفت...

بی خیال بابا. عجب حوصله ای دارینا. وقتی رفتین دیدین می فهمین اصلا هم خوب نبوده و اینا!

ناشناس گفت...

بي خيال هاله!
من كه هر روز دارم شكست عشقي مي خورم!
عيب نداره!
من قول مي دم هر وقت اكران شد ببرمت سينما با هم چيبس بخوريم

ناشناس گفت...

ها يه چيز ديگه!
وقتي مي گم نرو جشنواره!جشنواره همش مسخره بازيه براي همينه!
خرس هاي گنده(مسئولين محترم)بلد نيستن هنوز يه جشنواره رو مديريت كنند